Решение на Задача 1:
Од решението се гледа дека се креирани 4 променливи, а, b, rezultat и operacija. Прво ги внесуваме a и b, а потоа и операцијата која може да биде +, -, * и /. Ако е +, збирот се запишува во променливата rezultat, ако е -, разликата се запишува во rezultat, ако е *, производот оди во rezultat, а за / количникот се запишува во rezultat.
Како едно можно решение, во примерот се земени гулаб, дете и мачка. Гулабот лета и мавта со крилјата, мачката се движи напред назад, а човекот го управуваме со стрелките.
Ова се командите за мачката, која се движи лево-десно постојано. Се користи структурата за повторување forever.
За гулабот, ги поставуваме овие команди, односно повторно структурта forever, а за случајно лизгање ја користиме командата glide со pick random за вредности на x и y. Мавтањето со крилјата е обезбедено со next custom, кога се појавува гулабот во друга позиција.
Управувањето со човекот го правиме со стрелките, па така за секоја стрелка, односно правец, користиме услов со whan ____ key pressed. Го менуваме правецот со point in direction, за да ликот оди свртен со главата кон правецот.
No comments:
Post a Comment